preloader
Mám zájem o Obchodní podmínky
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Obchodní podmínky  edukomforta.cz

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

    1. Poskytovatelem se rozumí společnost Fermoy s.r.o., IČO: 05661714, se sídlem Kaprova 42/14, Praha 1 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, spisová značka: C 268576, e-mail:  e-vzdelavani@edukomforta.cz (dá­le jen „Poskytovatel“). Poskytovatel je subjekt poskytující, popř. zprostředkující Službu / Vzdělávací aktivitu dle podmínek stanovených na Portále / Objednávce.
    2. Školitelem se rozumí osoba, která přímo vykonává Vzdělávací aktivitu. Školitelem může být Poskytovatel, popř. třetí strana poskytující Vzdělávací aktivitu.
    3. Objednatelem se rozumí každá fyzická či právnická osoba, která provede registraci na portálu a objedná si Službu / Vzdělávací aktivitu nabízenou Poskytovatelem nebo zašle písemnou Objednávku (dále jen „Objednatel“).
    4. Studentem se rozumí fyzická osoba, kterou Objednatel uvede při registraci na Portále anebo v písemné Objednávce jako osobu, která bude konečným příjemcem Služby /  Vzdělávací aktivity.
    5. Portálem se rozumí internetový server umístěný na adrese www.edukomforta.cz, na kterém je uveřejněna nabídka služeb Poskytovatele.
    6. Vzdělávací aktivitou se rozumí  služba poskytnutí akreditovaného či neakreditovaného vzdělávacího kurzu nebo workshopů, semináře nebo konference s tím, že služba může být poskytnuta online, ze záznamu nebo fyzicky v prostorách Poskytovatele, popř. Objednatele.
    7. Službou se rozumí činnosti spojené s poskytnutím vzdělávacích aktivit jako např. zprostředkování vzdělávací aktivity, zajištění ubytování či speciálního vybavení spojeného se vzdělávací aktivitou apod.
    8. Kreditem se rozumí virtuální hodnota využívaná pro úhrady Služeb / Vzdělávacích aktivit. Kredity lze nakupovat nebo zpětně směňovat na české koruny. Kredity slouží výhradně pro nákup Služeb / Vzdělávacích aktivit na Portále.
    9. Klientský účet je zabezpečené prostředí na Portále v kterém Objednatel popř. Student může realizovat Objednávky, sledovat stav popř. měnit obsah Objednávek, stahovat dokumenty, sledovat stav kreditního účtu apod. Klientský účet je pro každého Objednatele unikátní a chráněný přístupovým jménem a heslem.

REGISTRACE OBJEDNATELE A UZAVŘENÍ OBJEDNÁVKY

    1. Objednatel je povinen objednat Vzdělávací aktivity primárně prostřednictvím objednávkového formuláře dostupného na Portálu (dále jen „registrace“) anebo zasláním podepsané Objednávky oprávněnou osobou Objednatele na e-mailovou adresu Poskytovatele. Objednatel odesláním objednávky stvrzuje svůj zájem o dodání Služby / Vzdělávací aktivity.
    2. Objednatel je povinen při registraci vyplnit všechny povinné údaje pravdivě a úplně a je si vědom, že jednotlivé služby Poskytovatele mohou vyžadovat dodání dalších dat a informací a to z důvodů legislativních popř. akreditačních.
    3. Objednatel je povinen oznámit Poskytovateli bez zbytečného odkladu jakoukoli následnou změnu uvedených/regis­trovaných údajů.
    4. Poskytovatel je oprávněn vyzvat Objednatele k prokázání správnosti uvedených údajů. Nebude-li této výzvě do 10 pracovních dní, nebo do konání Vzdělávací aktivity vyhověno, je Poskytovatel oprávněn neakceptovat Objednávku/y Objednatele, popř. zablokovat Klientský účet.
    5. Je-li Objednatel spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), pak bere na vědomí a souhlasí s tím, že s poskytováním služeb může být ze strany Poskytovatele započato před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od smlouvy / Objednávky ve smyslu ustanovení § 1829 a násl. občanského zákoníku a spotřebitel je povinen uhradit Poskytovateli, v souladu s ustanovením § 1834 občanského zákoníku, poměrnou část ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Objednatel, který je spotřebitelem, je oprávněn od smlouvy odstoupit v souladu s ustanovením § 1820 občanského zákoníku. V případě, kdy Objednatel není spotřebitelem, je použití tohoto ustanovení vyloučeno.
    6. Dokladem o uzavření Objednávky je Objednatelem vyplněný registrační formulář konkrétní Služby / Vzdělávací aktivity Poskytovatele nebo písemná Objednávka odeslaná Objednatelem na uvedené kontaktní místo/a s tím, že potvrzení o akceptaci objednávky Poskytovatelem je splněno podpisem a zasláním potvrzené Objednávky Objednateli popř. uplynutím 3 pracovních dní tzv. fikcí akceptace Objednávky.

SLUŽBY POSKYTOVANÉ POSKYTOVATELEM A PŘÍSTUP K NIM

    1. Objednatel po registraci získá přístup do svého Klientského účtu, v kterém může spravovat své Objednávky, vytvářet nové Objednávky, kupovat a vybírat Kredity a v kterém má i uložené všechny listiny spojené s realizovanými Službami.
    2. Po uzavření Objednávky mezi Objednatelem a Poskytovatelem a zaplacení ceny Objednatelem získá Objednatel právo přístupu k zakoupeným Službám / Vzdělávacím aktivitám.
    3. Objednatel je povinen udržovat přístupové údaje ke svému Klientskému účtu v tajnosti a nesdělovat je dalším osobám. V případě, že tak učiní, a dojde k Objednání Služeb / Vzdělávacích aktivit, bude pohlíženo na tyto Objednávky, jako by je učinil Objednatel sám.
    4. Objednatel bere na zřetel, že jednotlivé Vzdělávací aktivity mohou vyžadovat i např. zvláštní materiální vybavení, popř. specifická osobní data či okolnosti. O tomto je Objednatel vždy informován prostřednictvím informační stránky konkrétní Služby / Vzdělávací aktivity. Objednáním této Služby / Vzdělávací aktivity potvrzuje i akceptaci těchto nestandardních podmínek.
    5. Objednatel bere na vědomí, že Vzdělávací aktivitu zpravidla vykonává třetí strana a Poskytovatel je v roli zprostředkovatele a nenese odpovědnost za informace a sdělení, popř. materiály poskytnuté Školiteli / dodavateli služby potažmo Vzdělávací aktivity.

CENA SLUŽEB A PLATEBNÍ PODMÍNKY

    1. Cena je cenou akceptovanou Objednatelem a Poskytovatelem za poskytnutí Služby / Vzdělávací aktivity ve stanoveném termínu a rozsahu.
    2. Cena je vždy splatná minimálně tři pracovní dny před datem dodání Služby / Vzdělávací aktivity, tedy před započetím poskytování Služby / Vzdělávací aktivity ze strany Poskytovatele.
    3. Poskytovatel vystaví daňový doklad v ekvivalentní výši objednaných služeb. Daňový doklad doručí Poskytovatel Objednateli v elektronické podobě na adresu elektronické pošty Objednatele uvedenou při Objednání/regis­traci, přičemž Objednatel s tímto způsobem fakturace výslovně souhlasí.
    4. Veškeré platby Poskytovateli je Objednatel povinen hradit na účet Poskytovatele v souladu s údaji uvedenými na faktuře ve lhůtě splatnosti na faktuře uvedené vyjma případů kdy k úhradě došlo prostřednictvím tzv. online plateb.
    5. Objednatel má právo odstoupit od Objednávky s tím, že bezplatné odstoupení je 10 dní před konáním Vzdělávací aktivity / dodáním služby. Odstoupení od Objednávky je třeba dodat v písemné podobě na kontaktní email Poskytovatele. Při odstoupení od Objednávky v kratší lhůtě než je 10 dní se účtuje storno poplatek ve výši 50% Objednané Služby / Vzdělávací aktivity. Odstoupení po datu zahájení Služby / Vzdělávací aktivity není možné.
    6. Finanční plnění za poskytnuté Služby / Vzdělávací aktivity, popř. vrácení plnění lze realizovat i z Kreditního účtu Objednatele.

PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

    1. Poskytovatel není schopen garantovat nepřetržitou dostupnost, plnou funkčnost Portálu ani rychlost připojení k Portálu. Poskytovatel proto neodpovídá Objednateli za škodu, která mu vznikne v souvislosti s provozem, resp. nefunkčností či nedostupností portálu, zejména neodpovídá za výpadky či omezení dostupnosti telekomunikační sítě, jakož i sítě elektronických komunikací, a to jak na straně Objednatele, tak na straně Poskytovatele a popř. třetích stran.
    2. Poskytovatel je oprávněn za účelem údržby Portálu provoz Portálu po nezbytně nutnou dobu omezit, popř. na určitou dobu jej zcela vyřadit z provozu.
    3. Objednatel se zavazuje, že informace získané na Portálu v souvislosti s poskytnutím Služby / Vzdělávací aktivity Poskytovatelem neposkytne jakékoliv třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele ani neumožní jejich užití či šíření jakoukoli třetí osobou bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele. Objednatel je oprávněn služby poskytované Objednatelem využívat výlučně pro potřeby Vzdělávání Studentů uvedených při Objednání služeb. V případě, že Objednávka neobsahuje taxativní výčet Studentů má se za to, že Objednaná služba je poskytována výhradně jen Objednateli.
    4. Poskytovatel v případě porušení bodu 5.3. má nárok na náhradu škody s tím, že Objednatel bere na vědomí, že nejmenší výše náhrady činí 50 000 Kč za každý zjištěný případ zneužití získaných dat, informací či materiálů.
    5. Objednatel je povinen při užívání Portálu dodržovat tyto Obchodní podmínky a obecně závazné právní předpisy.
    6. Poskytovatel je oprávněn dle své volby odstoupit od plnění Objednávky popř. zablokovat uživatelský účet Objednatele anebo zrušit registraci Objednatele, v případě, že Objednatel podstatným způsobem poruší tyto obchodní podmínky, popř. právní předpisy. Poskytovatel odstoupí od Objednávky především v případě, že Objednatel neuhradí cenu služeb řádně a včas, Objednatel svým jednáním poškozuje dobré jméno Portálu anebo jeho Poskytovatele, Objednatel uvedl při registraci/Ob­jednání nepravdivé údaje.
    7. Práva Objednatele týkající se odstoupení od smlouvy, neupravená v těchto Obchodních podmínkách, se řídí příslušnými právními předpisy.

ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    1. Poskytovatel jako správce osobních údajů tímto ve smyslu čl. 13 nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) informuje Objednatele (a další subjekty údajů) o zpracování osobních údajů v návaznosti na jejich registraci na Portálu edukomforta.cz, popř. o odeslání Objednávek služeb Poskytovatele.
    2. Poskytovatel zpracovává osobní údaje subjektů údajů nejvýše v rozsahu:
    3. u Objednatele: název, adresa sídla, IČO, DIČ, webová adresa, ID datové schránky, e-mailová adresa, telefonní číslo, jméno odpovědné osoby, ID datové schránky;
    4. u Studenta: titul, jméno a příjmení, adresa bydliště, datum a místo narození, rodné číslo, telefonní číslo, email, zaměstnavatel, ID datové schránky;
    5. Poskytovatel zpracovává osobní údaje subjektů údajů za účelem plnění Objednávky služeb uzavřené s Objednatelem na základě jeho registrace na Portálu edukomforta.cz, nebo na základě písemné Objednávky, zejména pak za účelem zajištění jeho přístupu ke všem zakoupeným Službám / Vzdělávacím aktivitám. Ke zpracování osobních údajů subjektů údajů Poskytovatelem dochází na základě právního titulu specifikovaného ve čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR (zpracování je nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy uzavřené se subjektem údajů).
    6. Kromě zpracování osobních údajů subjektů údajů za účelem plnění smlouvy o poskytování služeb uzavřené s Objednatelem, je Poskytovatel oprávněn zpracovávat tyto osobní údaje také pro marketingové účely (zejména pro informování Objednatelů a Studentů o aktualitách Portálu edukomforta.cz a nabídkách souvisejících produktů a služeb. Objednatel/Student je oprávněn sdělit Poskytovateli na kontaktní údaje uvedené v odst. 7, že si nepřeje další zasílání marketingových sdělení. Od okamžiku doručení takového požadavku Objednatele/Stu­denta nebude Poskytovatel zasílat Objednateli/Stu­dentovi žádná další marketingová sdělení.
    7. Objednatel bere na vědomí, že Poskytovatel jako správce osobních údajů může zapojit do procesu zpracování osobních údajů i další subjekty především pak poskytovatele telekomunikačních a hostingových služeb, kteří se tak dostanou do pozice zpracovatele osobních údajů.
    8. Objednatel bere na vědomí, že Poskytovatel jako správce osobních údajů může zapojit do procesu zpracování osobních údajů firmy zajištující technologické služby pro podporu online Vzdělávacích aktivit, kteří se tak stanou zpracovateli osobních údajů.
    9. Objednatel bere na vědomí, že Poskytovatel ve vybraných Službách / Vzdělávacích aktivitách poskytuje všechna, nebo vybraná data Studenta třetím stranám s tím, že Studentovi je vždy předem známa identita třetí strany a rozsah předávaných dat.
    10. Poskytovatel zpracovává osobní údaje po dobu platnosti Objednávky a dále pak dle aktuálních ujednání uzavřených s Objednatelem, popř. dle legislativních nařízení. Po uplynutí této doby budou zpracovávané osobní údaje Poskytovatelem vymazány / skartovány.
    11. Objednatel nebo jiný subjekt údajů má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. V případě, že by některé ustanovení těchto obchodních podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost podmínek jako celku nebo uzavřené smlouvy.
    2. Zánikem nebo zrušením smlouvy s Objednatelem nezanikají souhlasy udělené Objednatelem v souvislosti se smlouvou a právo na náhradu škody, na smluvní pokutu ani ustanovení týkající se těch práv a povinností, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po odstoupení, resp. ukončení této smlouvy (zejména jde o povinnost poskytnout peněžitá plnění za plnění poskytnutá před účinností odstoupení či před uplynutím výpovědní lhůty).
    3. Poskytovatel je oprávněn tyto obchodní podmínky a stejně tak i ceník služeb jednostranně měnit za podmínek zde stanovených, a to formou uveřejnění nových obchodních podmínek, popř. ceníku na Portálu. Cena je platná okamžikem uveřejnění, Obchodní podmínky jsou platné od data jejich účinnosti, né dříve jak 30 dní od uveřejnění na Portále.
    4. Tyto obchodní podmínky jsou vydány v elektronické podobě a jsou přístupné na Portálu. Tyto obchodní podmínky, jakož i vztahy, které upravují nebo které z nich vyplývají, se řídí právem České republiky.
    5. Pokud Objednatel s Poskytovatelem uzavře samostatnou smlouvu upravující podmínky poskytování služeb a tato smlouva obsahuje odchylné ujednání od obchodních podmínek, má přednost ujednání dle smlouvy před odchylným ujednáním dle obchodních podmínek.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. prosince 2022.