preloader
Mám zájem o Články
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Články

Investice a ekonomické ukazatele: Co se vyplatí sledovat?
Všude kolem se mluví o inflaci, úrokových sazbách, HDP nebo nezaměstnanosti. Pro někoho jsou to suché pojmy ze zpráv, pro jiného důležité signály k rozhodnutí…
Přečíst
Jak porozumět klientům dřív, než se rozhodnou jít jinam
Získat nového zákazníka dá často spoustu práce. Mnoho firem ale udělá chybu ještě dřív, než mají šanci skutečně zaujmout. Nejde přitom jen o to mít…
Přečíst
BIM může pomoci výrobcům betonu lépe plánovat výrobu
BIM (Building Information Modeling) už dávno neslouží jen architektům a projektantům. Stále víc firem zjišťuje, že digitální modelování může výrazně pomoci i ve výrobě -…
Přečíst
Další úspěšný kurz komplexního vzdělávání proběhl v Chomutově
Od 10. do 17. dubna se v Chomutově uskutečnil uzavřený vzdělávací kurz připravený pro zaměstnance jedné firmy. Program se zaměřil na praktické využití digitálních nástrojů,…
Přečíst
V Českých Budějovicích proběhl komplexní vzdělávací kurz
Od 10. do 17. dubna se v Českých Budějovicích konal komplexní vzdělávací kurz, který účastníkům nabídl praktické dovednosti v oblasti digitálních nástrojů, obchodní komunikace i…
Přečíst
Desátý kurz BIM úspěšně za námi
V dubnu 2025 proběhl již desátý kurz zaměřený na metodiku BIM (Building Information Modeling), který završila skupina účastníků úspěšným složením zkoušky odborné způsobilosti. Absolventi tak…
Přečíst
V Kladně proběhl kurz zaměřený na digitální dovednosti
Od 8. do 14. dubna se v Kladně uskutečnil uzavřený vzdělávací kurz připravený pro interní tým jedné společnosti. Program spojil témata digitálních technologií, práce s…
Přečíst
BIM: Jak zajistit kvalitu informací pro celý stavební tým
Validace dat v BIM modelech představuje klíčový proces, který zajišťuje správnost, úplnost a konzistenci informací ve stavebním projektu. Když se model naplní kvalitními daty, celý…
Přečíst
V Hradci Králové proběhl kurz digitálních a obchodních dovedností
Ve dnech od 2. do 9. dubna proběhl v Hradci Králové intenzivní vzdělávací kurz zaměřený na rozvoj digitálních kompetencí a praktických obchodních dovedností. Během jednoho…
Přečíst
Jak si vytvořit publikum, značku i důvěru bez milionových rozpočtů
V době, kdy každý drží v kapse telefon s kamerou, mikrofonem a přístupem na sociální sítě, už není potřeba čekat na pozvání do televize, rádia…
Přečíst
Co dělat, když trhy kolísají?
Akciové trhy v posledních týdnech zažívají citelné otřesy. Ceny akcií padají, výnosy kolísají a investoři sledují každou zprávu s napětím. Situace se mění rychle –…
Přečíst
Jak funguje nákupní frekvence a proč se vyplatí ji sledovat
Nákupní frekvence patří mezi nejdůležitější ukazatele, které ovlivňují výkonnost firem a investiční potenciál. Pokud pracujete v oblasti investic, poradenství nebo podnikání, porozumění nákupní frekvenci Vám…
Přečíst