preloader
Mám zájem o Rady, tipy, jak napsat kvalitní Newsletter
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Rady, tipy, jak napsat kvalitní Newsletter

Jak napsat skvělý newsletter? 

Skvělý newsletter je takový, kterého si příjemce všimne, rozklikne si ho, přečte si ho a následně udělá to, co po něm chcete. Navštíví vaše webové stránky, začne vás sledovat na sociálních sítích, objedná si vaše služby nebo si zakoupí váš produkt. Ale jak na to?

Headline

O tom, zda váš newsletter vůbec někdo otevře, rozhoduje předmět e-mailu. Předmětu byste měli věnovat padesát procent času, který jste dali do psaní celého textu.

V předmětu i v nadpisu newsletteru by měl být patrný benefit, který vyplyne z přečtení textu. Co funguje?

AKČNÍ SLOVESA: Nastartujte svou kariéru | Dodejte sílu svým argumentům | Prorazte v konkurenci | Znásobte své zisky | Překonejte svůj strach | Navyšte svou osobní produktivitu | Vynikněte vysoko nad průměrem

ČÍSLA: 8 tipů, jak snížit firemní náklady | 5 rad, jak zahájit prezentaci | 5 výhod agenturního zaměstnávání | 5 pravidel pro úspěšné vyjednávání | 7 nejinspirativnějších myšlenek z konference pro úspěšné asistentky

Newsletter

První pravidlo: Hlavní informace, kterou chcete sdělit, by se měla objevit v prvním odstavci. Rozhodně si ji nenechávejte jako pointu na závěr, protože málokdo dočte text až do konce. Lidé nemají čas. A pokud ho mají, tak ho neztrácejí čtením textů, jejichž záměr není zřejmý.

Druhé pravidlo: Text by měl být krátký. Z téhož důvodu. Važte si času čtenáře. Každé slovo by mělo nést význam. Vše, co se dá vyškrtnout, aniž by se tím zásadně změnil význam sdělení, vyškrtněte.

Třetí pravidlo: V jednoduchosti je síla. Proto upřednostňujte věty jednoduché před složitými souvětími.

Čtvrté pravidlo: Dbejte na přehledné formátování. Příjemci newslettery obvykle nečtou, ale pouze skenují. Všímají si nadpisů, obrázků, bannerů, odkazů… Souvislý text je až to poslední, co přitáhne jejich pozornost.

Páté pravidlo: Ve středu pozornosti by měl být klient, nikoliv váš brand. Popište, co klientovi váš produkt přinese, a dejte najevo, že vám na klientech záleží.

Šesté pravidlo: Vyměňte MŮŽETE za BUDETE. Protože věta BUDETE ÚSPĚŠNÍ je mnohem více motivující než věta MŮŽETE BÝT ÚSPĚŠNÍ.

Více se dozvíte v kurzu KREATIVNÍ PSANÍ VE FIREMNÍ PRAXI.