preloader
Mám zájem o Masterclass 2019 s Billem Boormanem
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Masterclass 2019 s Billem Boormanem

To nejlepší z Masterclass 2019 s Billem Boormanem 

Minulý týden byl v Brně zasvěcený storytellingu a employer brandingu. Další díl EVOLVE! Masterclass se tentokrát odehrál v brněnském hotelu Barceló a přinesl nejnovější pohled na storytelling a značku zaměstnavatele. Celý trénink byl veden náborovým guru Billem Boormanem, který poskytuje konzultace na employer branding i mnoha globálním značkám.

Těžko bychom dokázali sdílet celý obsah tohoto workshopu, podělíme se proto s vámi o některé skvělé citáty, které toho dne zazněly.

„Značka zaměstnavatele není to, čím si přejete být, ale to, co si o vás myslí ostatní.“
„Brand některých společností je jako hotel s luxusní vstupní halou, ale ve chvíli, kdy vejdete dovnitř do pokojů, uvědomíte si, že nestojí za nic.”
„Buďte upřímní ke svému publiku, nikdy nepředstírejte a nelžete.“
„Ano, mohli byste ztratit některé kandidáty kvůli své otevřenosti ohledně toho, jak to vypadá uvnitř vaší společnosti, ale ti by u vás pak stejně dlouho nezůstali.“
„Důvěryhodnost příběhu se někdy pojí více s vypravěčem, než s příběhem samotným.“
„Aby byl příběh uvěřitelný, musí být pravdivý.“
„Vybudujte si společnost, ve které pro vytváření a sdílení příběhů nepotřebují zaměstnanci žádné povolení ze strany vedení nebo marketingového oddělení.“
„Pokud necháte své zaměstnance sdílet své příběhy bez jakékoli cenzury, budou to autentické příběhy o vaší společnosti.“
„Nemusíte své zaměstnance učit, jak vyprávět příběhy, každý z nich je vypráví každý den v soukromém životě.“
„Společnosti jsou dopravní tankery, své směřování mění velmi pomalu, ale lidé jsou z přirozenosti agilní.“
„Nejsilnější příběhy jsou ty, které sdílejí know-how a umožňují publiku učit se.“
„Sdílejte relevantní know-how a informace užitečné pro vaši komunitu.“
„Stejný příběh může vést k různým reakcím, když je předložen různému publiku.“
„Obrázky a videa se ve vaší komunitě šíří rychleji než jen slova. Lidé totiž mají vizuální paměť.“
„Soustřeďte se více na to, jaké pocity publiku předáváte. Emoce si budou pamatovat déle.“
„Neexistuje špatná firemní kultura, jen zaměstnanec zařazený do nekompatibilní kultury.“
„Hledání lidí je snadné, ale jejich zapojení je obtížné.“

Více info >